יום שני, 9 במאי 2011

כיצד לרכוש הליכונים

הליכונים הינם כלי עזר לבעלי מוגבלויות שונות הקשורות להליכה. בעזרת הליכון יכול בעל המגבלה המוטורית להתנייע ממקום למקום ללא עזרת קרובים וחברים. ההליכון משמש להם רגלים ולכן חשוב מאוד לרכוש הליכון מתאים ואיכותי. כיצד רוכשים הליכונים ?

איפה קונים הליכונים? הליכונים, כמו רוב הציוד הרפואי, ניתן לרכישה אצל יבואנים של הליכונים כמו קוסמוטרייד . לרוב, רכישת הליכון או רולטור אצל יבואנים תוזיל את העלויות מאחר ואין תיווך.

הליכונים – מה חשוב לדעת? הליכון זו הרגל של בעל המוגבלות ולכן חשוב מאוד לרכוש הליכון מותאם באופן אישי. חשוב לוודא את החומר ממנו עשוי ההליכון – אלומיניום/ ברזל, לבדוק האם משקל
הליכון הוא קל או כבד, האם קיימים ארבעה גלגלים להליכון או רק שניים, מהו מנגנון הבלימה של ההליכון, מה גובה ההליכון והאם ניתן לכוונן את הגובה מאחר ואיננו רוצים לפגוע בעמוד השדרה של בעל ההליכון.

הליכון מתקפל לאחסון - עם השנים הפכו ההליכונים ליותר פרקטיים וקומפקטיים, יחד עם זה הגיעו הליכונים הניתנים לקיפול ולאחסון נוח במיוחד בבית, בעבודה או בלימודים. רגע לפני שאתם רוכשים הליכון לעצמכם, לחבר או לילד רצוי לוודא כי ההליכון אכן מתקפל ויכול להתאכסן בקלות בכל מקום.

מחירי הליכונים - הליכונים, כמו רוב הדברים בחיינו, מגיעים בקשת רחבה של מחירים, ניתן למצוא הליכונים זולים החל מ- 180 ₪ ועד הליכונים יקרים בעלי פונקציות שונות בעלות של 4000 שקלים. בכל מקרה שאתם מחפשים הליכון, אנו ממליצים לפנות ישירות ליבואן קוסמוטרייד ולמצוא את ההליכון שנראה לכם הכי נוח, הכי בטיחותי, הכי פרקטי וכמובן המתאים ביותר עבורכם מבחינה כלכלית.

אין תגובות: